menu

description Сервіс Діловод або Dilovod - український онлайн сервіс для ведення бухгалтерського та оперативного обліку.

Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням

description Хорошоп - створи свій інтернет-магазин швидко і легко

Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .

Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп

description Хорошоп - якісна заміна Бітрикс24

Контроль отримання оригіналів документів - доопрацювання 1С:Підприємство ᐈ Купити готове рішення ⋆ IT-компанія Розумний кубик Контроль отримання оригіналів документів у конфігураціях 1С:Підприємство “Управління виробничим підприємством для України”, 1С:Підприємство “Управління торговим підприємством для України”, BAS Бухгалтерія ➥ IT-компанія Розумний кубик ✔️ Багаторічний 1С:Підприємство, 1С:Підприємство, УВП, опис, підсистеми, автоматизація, впровадження УПП, 1С, АСУ, комплексна ERP

Контроль за отриманням оригіналів документів у конфігураціях BAS Бухгалтерія, 1С:Підприємство “Управління виробничим підприємством для України”, 1С:Підприємство “Управління торговим підприємством для України”

Дата: Квітень 2020


Розширення конфігурації дозволяє вирішити питання контролю за отриманням оригіналів документів від контрагентів. У спеціальному звіті бухгалтер може оперативно отримувати інформацію про те, для яких документів оригінали надійшли на підприємство, для яких документів оригіналів ще немає.

Контроль отримання оригіналів може проводитись для таких документів:

  • надходження товарів та послуг - надходження оригіналу документа від постачальника,
  • реалізація товарів та послуг – для контролю повернення підписаного покупцем примірника документа реалізації,
  • Авансовий звіт – для контролю отримання оригіналів документів від підзвітної особи.

Розширення реалізовано у двох версіях:

Розглянемо з прикладу конфігурації BAS Бухгалтерія контроль наявності оригіналів документів постачальників.

Контроль наявності оригіналів здійснюється через встановлення статусів документів Надходження товарів та послуг у реквізиті “Статус документа”:

Список статусів документів для контролю отримання оригіналів може бути таким:

  • Попередній документ - може використовуватися для документів, що відображають надходження будь-яких регулярних послуг постачальників, сума яких щомісяця може бути різною і точна сума стає відомою через деякий час після проведення документа (наприклад, послуги зв'язку, електроенергії);
  • Немає оригіналу - для документів, які проводяться без наявності оригіналу, наприклад, отриманої від постачальника електронної копії документа,
  • Отримано оригінал – статус встановлюється для документа, для якого було отримано оригінал документа контрагента.

Перший реквізит “Попередній документ” або “Немає оригіналу” може встановлюватися автоматично під час запису нового документа. Наступний статус користувач встановлює вручну, при цьому в системі фіксується дата і час встановлення статусу. Під час встановлення нового статусу не потрібне перепроведення документа.

Установка статусу проводиться безпосередньо в самому документі в реквізиті "Статус документа", а також у журналі документів для виділеного у списку документа.
Поточний статус виводиться в окрему колонку Статус:

Проаналізувати дані про стан обміну документами та наявність оригіналів можна у звіті про статус документів за період.
Звіт показує поточний статус документа та історію змін статусу за вибраний період:

description Цикл статей з оглядом українського онлайн-сервісу для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності Dilovod

description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри

Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод

Всі авторські статті >>