Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням
Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .
Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп
2023, Листопад
Розумний кубик - компанія, яка займається оптовим та роздрібним продажем головоломок, використовувала програму BAS Управління торгівлею та BAS Бухгалтерія для автоматизації обліку, у 2023 році вирішила перейти на програму Dilovod.
Налаштування системи, що дозволить своїм стандартним функціоналом закривати основні поточні потреби:
Перший етап переходу описано тут.
Номенклатура.
Важливою особливістю торгівельного підприємства є велика кількість номенклатурних позицій. Завантаження номенклатури в Діловод відбулось з інтернет-магазину, в якому заздалегідь була проведена робота по видаленню усіх неактуальних товарів. Залишки були перенесені через Excel з облікової системи BAS УТ вбудованим механізмом Діловоду.
Інтеграція облікової системи з інтернет-магазином.
Було вирішено, що первинною системою обліку і роботи з карточкою товару буде сайт, а не облікова система, тому було розроблено наступну схему інтеграції:
Перехід.
Після проведення підготовчих робіт перехід на нову програму обліку Діловод відбувся у 1 день.
З першого дня роботи у системі Діловод здійснювались усі основні процеси: роздрібні продажі, оформлення замовлень з інтернет магазину та гуртова торгівля.
Індивідуальні налаштування.
Для кожної категорії робітників був налаштований набір необхідних для користування документів, прав і доступів. Зроблені індивідуальні налаштування інтерфейсу та підготовлені інструкції роботи.
З нашого досвіду, можемо підтвердити, що програма Діловод готова для роботи та не потребує великих фінансових вкладень.
Вартість роботи у системі Діловод для 10 користувачів, які будуть працювати одночасно, коштує 3 600 грн./міс. (для підприємств - платників податку на прибуток та ПДВ).
Програма готова для користування, має вбудований модуль відправки звітності та ПРРО, оновлюється автоматично і безкоштовно.
Для порівняння вартість покупки аналогічного програмного забезпечення на платформі BAS на 10 користувачів буде коштувати до 91 000 грн.(Конфігурації – 24 000 грн, ліцензія на 10 робочих місць - 27 000 грн, ліцензія на сервер – 30 000 грн.). Витрати на утримання і коректну роботу BAS складають:
12 000 грн./рік - доступ до оновлень та програми подачі звітності, 36 000 грн./рік – оренда сервера, 1 500 грн./рік – ПРРО.
Таким чином, використання програми обліку Діловод в 2-3 рази дешевше, ніж покупка та утримання програми обліку BAS.
Щодо вартості послуг по впровадженню, вони приблизно рівні, але безумовним плюсом є те, що система Діловод дає більше готових сервісів і потребує меншої кількості доопрацювань. Із недоліків, деякі звіти або налаштування в системі Діловод не має можливості зробити, тому бажано з'ясувати, що система з коробки задовольняє усім головним потребам підприємства.
Стартуйте ваш інтернет магазин на українському хмарному сервісі. Реєстрація за посиланням сайті
description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри
Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод