Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням
Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .
Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп
З 24.02.2022 р. позиція компанії Розумний кубик з приводу використання ПЗ 1С та BAS тут.
І хоча 1С була найпоширенішою програмою для ведення обліку в Україні і найближчим часом ситуація швидко не зміниться, подальші її перспективи незрозумілі. Тому українським підприємствам та бухгалтерам потрібно мінімізувати цю залежність та вивчати альтернативні інструменти.
На внутрішньому ринку України з 2014 року розвивалися інші програми для ведення обліку.
Протестувавши та вивчивши програми обліку, на даний момент наша компанія зробила свій вибір на користь системи БукКіпер як альтернативи 1С:Бухгалтерії для обліку невеликих підприємств та ФОП БукКіпер.
Вся робота у програмі здійснюється через браузер.
Базу даних розміщено на віртуальних серверах Azure від компанії Microsoft. Це забезпечує високий рівень надійності та безпеки інформації і можливість мати доступ до програми 24\7 з будь-якої точки світу.
Інтерфейс програми сучасний, досить простий та логічний. Повинен бути зрозумілий користувачеві, який раніше працював з 1С.
Буккіпер має вбудовану інтеграцію з програмою для подання звітності «Соната».
Реалізовано можливість завантажувати банківські виписки із клієнт-банків ПриватБанк та Монобанк.
Програму можна 1 місяць безкоштовно тестувати. Для цього необхідно зареєструватися.
А на час дії військового стану розробники не відключають систему за наявності заборгованості для клієнтів, що діють.
У програмі можна вести облік:
У програмі реалізовано повний цикл необхідних операцій для роботи.
Облік розрахунків із покупцями починається з виставлення рахунку. На підставі рахунку можна створити реалізацію та оплату. Ведення господарську діяльність можливе у межах проектів. На вкладці "Продажі" є схема документообігу з обліку реалізації. Натискання певного блоку у схемі веде до створення відповідного документа.
Зберігаються існуючі документи та створюються нові в меню "Операції". Можливий відбір операцій за датою, контрагентом, видом.
Для створення нового контрагента достатньо заповнити код ЄДРПОУ та імпортувати з довідника іншу інформацію.
У програмі Буккипер вбудована інтеграція з Чекбокс для фіскалізації чеків при веденні роздрібної торгівлі. Більш детально про ПРРО можна дізнатися тут.
Облік розрахунків із постачальниками здійснюється на вкладці "Придбання". Аналогічно операціям з реалізації дана вкладка також має схему повного циклу роботи в даному розділі та всіх можливих операціях з придбання товарів, робіт та послуг.
Складський облік ведеться на вкладці "Запаси". Облік ТМЦ можливий у розрізі кількох складів або матеріально відповідальних осіб. Під час переходу зі старої програми можна зробити імпорт об'єктів обліку (основні кошти, нематеріальні активи, сировину, матеріали, послуги, готові вироби, товари та інші ТМЦ, із якими працює підприємство).
Реалізовано всі необхідні операції: безоплатне отримання, повернення, списання, виробництво (нескладне), інвентаризація.
БукКіпер дозволяє вести облік комісійної торгівлі (як комісіонер, так і комітент).
Вкладку "Необоротні активи" за бажанням можна додати/прибрати у "Налаштуванні моїх фірм". На панелі керування є візуальна інформація про повний цикл роботи в цьому розділі та всіх операціях. Амортизація нараховується прямолінійним методом за допомогою документа "Відомості нарахування амортизації".
У вкладці "Бухгалтерія" проводяться готівкові та безготівкові платежі, в т.ч. у іноземній валюті.
Також можна вести розрахунки з підзвітними особами, сформувати статутний капітал, створити бухгалтерську довідку, нарахувати податки, розрахувати курсові різниці та інше.
Кадровий облік, розрахунок та виплата заробітної плати, винагороди за ДПД здійснюються у розділі "Персонал".
Розрахунок зарплати у цьому розділі автоматизовано. Для розрахунку використовуються всі дані, зазначені у кадрових документах: посада, оклад, пільги та інше.
Розділ "Звітність" призначений для складання електронної звітності до державних органів.
Більшість бланків програма заповнює автоматично на основі проведених операцій у звітному періоді.
У списку бланків знаходяться всі необхідні звіти щодо податків підприємств, фізичних осіб-підприємців, а також розрахунків із виплат фізичних осіб.
Усі звіти зберігаються в окремих папках. За потреби можна переглянути будь-який збережений звіт.
У програмі є можливість експорту регламентованих звітів у XML-файлах (для завантаження в сервіси надсилання звітності).
У разі нововведень у законодавстві оновлення програми Буккіпер здійснюється автоматично.
Сервіс БукКіпер дозволяє вести облік у підприємців та невеликих підприємств, формувати необхідні звіти та отримувати дані для оперативного прийняття рішень. Пробуйте.
Фахівці нашої компанії можуть допомогти в реєстрації та ознайомити з функціоналом програми.
description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри
Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод