Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням
Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .
Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп
Діловод або Dilovod - український онлайн сервіс для ведення бухгалтерського та оперативного обліку. Сервіс працює з 2008 року і розрахован на малий та середній бізнес.
Для тестування сервісу необхідно зареєструватись на сайті dilovod.ua або написати нам.
Онлайн сервіс Діловод дозволяє закрити великий обсяг облікових питань в однієй програмі. Для малих і середніх підприємств сервіс дозволяє закрити повний спектр задач обліку від ведення первинної документації до здання звітності та фіскалізації обліку.
Ми рекомендуємо сервіс компаніям які відповідають наступним крітерями:
Сервіс Dilovod можно вважати гарним аналогом таких систем як 1С Бухгалтерія, BAS Бухгалтерія, BAS Бухгалтерія КОРП, 1С Управління торговим підприємством або навіть 1С Управління виробничим підприємством, якщо виробництво не дуже складне і кількість корстувачів не більше 20 осіб, альтернатива 1С в україні
Мета розробників Діловода - спростити життя підприємцям і бухгалтерам і зробити їх роботу більш ефективною, створення програми, яка б могла повністю замінити функціональні можливості 1С та BAS.
Наразі Діловод включає в себе:
Програма Діловод має зручний та зрозумілий інтерфейс. Бокове меню допомагає швидко знаходити необхідні операції, а основний екран, так званий “робочий стіл”, дозволяє винести ярлики на основні журнали, звіти, документи.
Бази даних Dilovod розміщені на серверах в Німеччині. Всі дані, що передаються між користувачем і сервісом зашифровані. Рівень шифрування аналогічний інтернет-банкінгу.
Для тестування сервісу необхідно зареєструватись на сайті або написати нам. Для отримання нашої безкоштовної допомоги введіть промо-код 4325. Кожен, хто використає наш промо-код отримає консультацію спеціаліста безкоштовно.
Бухгалтерський облік в Діловод повністю підтримує принцип подвійної записи та має повноцінний функціонал для відображення усіх стандартних бухгалтерських операцій.
Ведення готівкових та безготівкових оборотів, фінансових інвестицій, купівлі та продажу валюти, контроль кредитів і позик, виданих під звіт коштів. Також реалізована можливість імпорту виписок з Клієнт-банків.
При переході з іншої програми є функція завантаження номенклатури з файлу Excel. Крім довідника можна також завантажити залишки товарів. Є можливість ведення обліку товарів з різними характеристиками (наприклад, різні розміри одного виду чоботів). Dilovod дозволяє кожному різновиду товару призначити свою ціну, знижку, найменування, артикул, зображення. Можна враховувати товар на складі за серійними номерами і термінами зберігання.
Більш детальний огляд розділу обліку товару за посиланням.
У розділі містяться всі необхідні документи для документального оформлення продажів. При необхідності, можна створювати власні шаблони друкованих форм документів.
У роздрібній торгівлі можна налаштувати використання дисконтних карт. Є можливість вести комісійну торгівлю.
Dilovod дозволяє аналізувати дохід від продажів і прибутки в розрізі товарних груп, клієнтів, постачальників, ТМ за допомогою звіту з продажів.
Окрім документального оформлення програма допомагає взаємодіяти з постачальниками: планувати зустрічі, переговори, телефонні дзвінки, листи. Є функція планування закупівлі у постачальника з урахуванням залишків на складі або потреб замовників. Аналізувати роботу з постачальниками передбачено за допомогою звіту "Закупівлі"
Облік здійснюється у розрізі статей доходів і витрат. Завдяки звітам можна легко відстежувати собівартість та рентабельність. Накладні витрати при закупівлі можна розподіляти по вибраному критерію, включаючи їх у собівартість.
Виробництво можна налаштувати враховуючи специфіку роботи підприємства. Вести можно індивідуальне, групове та серійне виробництво.
В залежності від потреб підприємства, облік виробництва може бути простим та розширеним. У разі ведення простого обліку - замовлення, списання у виробництво та випуск продукції будуть створюватися одним документом. Для ведення розширеного обліку передбачено поетапне створення трьох документів: замовлення, виробничий наряд, випуск продукції.
Більш детальний огляд розділу обліку виробництва за посиланням.
Сервіс розроблено для повноцінного обліку заробітної плати і кадрів. Можно розрахувати автоматично: оклад, погодинну оплату, винагороду від продажів, відрядну оплату за нарядами і листам обліку робочого часу, лікарняні, відпускні. Програма дозволяє формувати податкові звіти, друкувати розрахункові листки і платіжні відомості.
Роздрібну торгівлю можно здійснювати одразу з сервісу Діловод. Немає необхідності витрачати кошти на покупку реєстратора або налаштовувати інтеграцію зі сторонніми сервісами. Легко підключити обладнання: сканер штрих-коду, принтер чеків, цінників та етикеток. Планується реалізація роботи з SM POS для Android. Із недоліків - наразі неможлива робота в офлайн режимі.
Електронна звітність включає в себе основні форми фінансової та податкової звітності, а платники ПДВ можуть реєструвати податкові накладні. Сервіс поки підтримує лише електронні ключі видані в КНЕДБ-ІДД ДФС, АЦСК АТ КБ "Приватбанк" та ЦСК "Україна".
У сервісі реалізована система, яка допомагає контролювати всі канали зв'язку з клієнтами, автоматизувати продажі та обробку замовлень.
Для інтернет-магазинів є синхронізація з Prom.ua або обмін даними між Dilovod і власним сайтом за допомогою API.
При зміні статусу замовлення можна налаштувати сповіщення клієнтів по СМС.
Автоматична реєстрація закупівельних цін при реєстрації документів придбання або введення початкових залишків. Налаштування різних категорій відпускних цін (роздрібна, оптова, прайсова та інша). Відпускні ціни можуть бути задані в валюті. При реєстрації рахунків, замовлень і накладних валютні відпускні ціни будуть автоматично перераховані за поточним курсом.
Dilovod інтегрований зі службою доставки "Нова пошта". Ви можете самостійно створювати експрес-накладні безпосередньо при реєстрації відвантаження товару, друкувати маркування і відстежувати місцезнаходження посилок прямо в Dilovod.
Гнучке налаштування прав доступу, реєстрація завдань із фіксацією витраченого на цю роботу часу за допомогою тайм-трекінгу. На підставі цих відомостей можна розрахувати заробітну плату працівників, формувати акти виконаних робіт замовнику. Також Dilovod автоматично розраховує відсоткову винагороду менеджера під час продажу.
Вартість сервісу станом на січень 2023 року починається від 450\600 гривень на місяць для ФОП\ТОВ на єдиному податку,
або від 1500 для ТОВ на загальній системі обліку. При сплаті на 3-6-12 місяців діють знижки.
Наприклад, вартість користування системою для 5 користувачів підприємтсва на єдиному податку становить 1650 гривень на місяць, а для підприємства на загальній системі оподаткування - 2100 гривень на місяць. В рамках доступу облік можна вести для декількох ФОП або юридичних осіб.
Для тестування сервісу необхідно зареєструватись на сайті dilovod.ua або написати нам.
Для отримання нашої безкоштовної допомоги введіть промо-код 4325.
Кожен, хто використає наш промо-код отримає безкоштовні консультації протягом місяця з приводу впровадження Діловоду і додатковий супровід від нашої компанії, та також підтримку в чаті Діловод.
description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри
Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод