menu

description Сервіс Діловод або Dilovod - український онлайн сервіс для ведення бухгалтерського та оперативного обліку.

Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням

description Хорошоп - створи свій інтернет-магазин швидко і легко

Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .

Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп

description Хорошоп - якісна заміна Бітрикс24

Контроль прав доступу користувачів - доопрацювання 1С:Підприємство ᐈ Купити готове рішення ⋆ IT-компанія Розумний кубик Підсистема розширеного контролю прав доступу користувачів для зручності роботи в 1С:Підприємство "Управління виробничим підприємством для України" та 1С:Підприємство "Управління торговим підприємством для України ➥ IT-компанія Розумний кубик ✔️ Багаторічний досвід ✔️ Якість роботи✔️ УПП, УТП, контроль прав доступу користувачів, налаштування доступу, обмеження доступу, обмежити доступ до проведення, обмежити доступ до запису, провести документ за умови, автоматизація, УПП, 1С, enterprise, підприємство, управління, виробничим, підприємством

Підсистема розширеного контролю за правами

Дата: Червень 2020


Підсистема розширеного контролю за правами доступу є розширенням до системи обмеження прав доступу в типових конфігураціях, значно збільшує її можливості та дозволяє налаштувати обмеження прав користувачів максимально гнучким та зручним способом.

Доопрацювання сумісне з типовими конфігураціями “1С:Підприємство "Управління виробничим підприємством для України", "1С:Підприємство "Управління торговим підприємством для України".

У рамках підсистеми обмеження прав можна встановити:

  • для окремого користувача;
  • Для групи користувачів.

Обмеження доступу налаштовується в частині роботи з об'єктами:

  • довідниками;
  • Документами;
  • Регістрами відомостей.

Підсистема дає такі можливості, яких немає у типових конфігураціях:

1. для довідників:

  • дозволити створювати нові елементи довідника чи залишити права лише перегляд;
  • контролювати заповнення та унікальність будь-якого реквізиту в картці елемента довідника;
  • додати умову запис нового чи вже існуючого елемента - перевіряти заповнення реквізиту певним значенням за встановленими правилами;
  • дозволяти забороняти заповнення окремих реквізитів між користувачами.

Наприклад, для номенклатури можна контролювати унікальність артикула та найменування; для контрагентів – код ЄДРПОУ, найменування та інші реквізити.
Окремому користувачеві можна дозволити створювати/змінювати номенклатуру лише у певній папці та певного виду, наприклад, лише покупні матеріали. Створювати/змінювати контрагентів – лише постачальників чи покупців.
Контролі можуть бути встановлені будь-якого типу довідника.

2. для документів:

  • дозволити або заборонити створювати нові документи, користувачам з однаковими ролями, тобто, наприклад, один користувач може мати права тільки на перегляд, інший право на перегляд і створення об'єкта;
  • дозволити чи заборонити проводити документи:
  • оперативно,
  • не оперативно протягом встановленої кількості днів,
  • скасовувати проведення документів;
  • Заборонити змінювати проведені документи;
  • вказати будь-які умови та перевірки для оперативного та неоперативного проведення документів;
  • заборонити змінювати окремі реквізити у документі.

Наприклад, усім співробітникам складу можна дозволити проводити документи лише оперативно та заборонити скасовувати проведення існуючих документів. Це рішення дозволить уникнути виникнення негативних залишків ТМЦ на складі.
Можна дозволити окремому користувачеві проведення документів реалізації ТМЦ лише з певного складу.
Для документів Замовлення покупця можна встановити заборону зміни/скасування проведення, якщо на підставі замовлення вже є проведені документи, що дозволить відстежити всі зміни замовлення покупця, які повинні реєструватися окремим документом коригування.

Налаштування контролю за проведенням документів прості та інтуїтивно зрозумілі, виконуються в режимі підприємства в більшості випадків без залучення програміста:

3. для регістрів відомостей - залишити права на запис або лише перегляд даних у регістрі відомостей.
Наприклад, залишити права на запис інформації в регістр відомостей "Курси валют" лише одному відповідальному користувачеві, іншим користувачам залишити права тільки на перегляд, що дозволить скоротити ймовірність помилки при ручному внесенні курсів.

Використання підсистеми дозволяє виконувати подібні налаштування без зняття об'єктів із підтримки та додавання нових ролей у режимі конфігуратора, що дуже важливо для забезпечення можливості підтримки конфігурації.

Контроль за проведенням документів з перевіркою заповненості реквізитів певними значеннями, заборона скасування проведення/зміни документів у разі наявності інших документів у структурі підпорядкованості тощо. виконується з допомогою додаткових умов. Розробка таких більш складних умов виконується вже програмістом, але також у режимі користувача у вигляді додаткового коду, що істотно спростить оновлення системи в майбутньому.

При кожному новому запиті на зміну прав користувачів не потрібно проводити оновлення інформаційної бази - налаштування обмежень, в т.ч. написання коду програмістом, виконуються в режимі користувача і набувають чинності на льоту відразу ж після збереження.

Налаштування обмежень у рамках підсистеми розширеного контролю за правами доступу можуть поширюватися в тому числі і на користувачів з повними правами.

Підсистема розширеного контролю прав доступу може бути представлена у двох версіях:
1. у базовій - контроль довідників;
2. у повній - контроль довідників, документів, регістрів відомостей.

Базова версія підсистеми може бути надана безкоштовно на запит.

За більш детальною інформацією про можливості підсистеми контролю прав доступу та умови придбання повної версії можете звернутися на нашу лінію підтримки.

description Цикл статей з оглядом українського онлайн-сервісу для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності Dilovod

description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри

Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод

Всі авторські статті >>