menu

description Сервіс Діловод або Dilovod - український онлайн сервіс для ведення бухгалтерського та оперативного обліку.

Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням

description Хорошоп - створи свій інтернет-магазин швидко і легко

Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .

Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп

description Хорошоп - якісна заміна Бітрикс24

Проект автоматизації документообігу банку ПУМБ ⋆ IT-компанія Розумний кубик Опис проекту автоматизації документообігу банку ПУМБ ➥ IT-компанія Розумний кубик 1С:Підприємство, 1С:Підприємство, УВП, опис, підсистеми, автоматизація, впровадження 1С Бухгалтерія, впровадження BAS Бухгалтерія, BAS Документообіг, 1С, АСУ, комплексна ERP, бухгалтерія, облік у банку, BAS ДО, BAS Документообіг

Проект автоматизації документообігу банку ПУМБ


Параметри проекту

  • Дата початку проекту: 01.01.2020
  • Дата початку дослідної експлуатації: 01.11.2020
  • Дата початку дослідно промислової експлуатації 01.10.2021
  • Дата завершення проекту: 31.12.2021
  • Продукти впроваджені в ході проекту:
  • Кубик:Документообіг банку на основі BAS:Документообіг КОРП для України (далі - Документообіг)
  • Впроваджені типові підсистеми:
    • налаштування та облік внутрішніх документів;
    • використання додаткових реквізитів;
    • налаштування шаблонів процесів;
    • налаштування зв'язків документів;
    • налаштування розмежування доступу до документів за допомогою робочих груп.
  • Впроваджен додатковий функціонал:
    • двостороння безшовна інтеграція BAS:Документообіг КОРП для України та BAS:Бухгалтерія для України (далі - Бухгалтерія);
    • інтеграція з системами банка;
    • інтеграція з сервисами Вчасно, Opendatabot, Smarttender.biz;
    • накладання кваліфікованого ЕЦП.

Цілі проекту

  • Впровадження та адаптація Документообігу під вимоги Банка;
  • Налаштування шаблонів процесів забезпечення діяльності;
  • Налаштування прав доступа користувачів.
  • Синхронізація системи в ІТ інфраструктуру банка та зовнішніми сервісами;
  • Забезпечення стабільної роботи системи внутрішнього Документообігу у перспективі 5-10 років.

Опис проекту

У ході проекту було автоматизовано такі блоки внутрішньогосподарської діяльності банку: договірна діяльність, закупівельна діяльність, блок оплати та блок обліку майна.

Для збереження документів використовується підсистема внутрішніх документів та використання додаткових реквізитів, які дозволяють гнучко налаштовувати документи.
Типовий огляд інформації за документом був оптимізован таким чином, щоб дозволити дозволяє адміністратору налаштовувати індивідуальні макети огляду за допомогою HTML та CSS.
Для збереження файлів документів використовуються сторонні сховища.

Договірна діяльність.
Особливістю блоку договорів є накладання кваліфікованонго ЕЦП, інтеграція з сервісом Вчасно та інтеграція з обліковою системою.
Виконано налаштування документів та процесів погодження та підписання договорів, додаткових угод, специфікацій.
Процесс погодження автоматизован від подання проекту договору до його повного підпису за допомогою ЕЦП з наступним зберіганням підписаного документа.

Закупівельна діяльність
Особливістю блоку закупівель є автоматизація використання великої кількості різних видів документів для забезпечення процесів закупівлі і тендерних процедур, реалізована інтеграція з майданчиком Smarttender.biz.

Блок оплати та майна.
Автоматизовані процеси супроводу обліка майна, взаєморазрухунків з постачальниками, погодження та затвердження платежів.
Особливістю є інтеграція системи з внітрішніми системаи обліку банка та сервісом Opendatabot.
Реалізована безшовна двостороння інтеграція з БАС:Бухгалтерія довідників та документів та подсистема яка дозволяє адміністратору робити налаштування правил обміну для різних видів документа в режимі корстувача без використання конфігуратора. Із Бухгалтерії можливо відкрити відповідний документ в Документообігу та отримати посиланню на структури підпорядкованості документів та пов'язаних з документом процесів.

Інтеграція з Вчасно
Інтеграція відбувається згідно з можливостями API сервісу "Вчасно".
Розроблено функціонал:

  • Вивантаження вихідних документів до сервісу Вчасно;
  • Завантаження вхідних документів з Вчасно.
  • Завантаження архіва документа з сервісу вчасно з збереженням архіва документа з цифровими підписами та квитанцією.
  • Додавання ЕЦП підпису контрагента до документів.
  • Отримання статусу документів в системі Вчасно.

Інтеграція зі Smarttender.biz
Інтеграція відбувається згідно з можливостями API сервісу "Smarttender".
Розроблено функціонал:

  • Створення нового тендера на майданчику.
  • Вивантаження архіву з файлами до нового тендера на майданчик.
  • Завантаження результатів торгів з майданчика.
  • Завантаження архіву з документами та обговореннями, наданих кожним учасником.

Інтеграція з Opendatabot
Інтеграція відбувається згідно з можливостями API сервісу "Opendatabot".
Реалізовано отримання даних контрагента із сервіса та створення нової картки контрагента в Документообігу та Бухгалтерії. Виконати запит на створення нового контрагента можна з Документообігу. Виконати запит на створення документа можливо як з Бухгалтерії так і з Документообігу.

Також раніще для банка ПУМБ нашими спеціалістами було здійснено впровадження системи BAS Бухгалтерія, з деталями якого можна ознайомитись на нашому сайті

Якщо у Вас є питання, з нами просто ЗВ'ЯЗАТИСЯ

description Цикл статей з оглядом українського онлайн-сервісу для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності Dilovod

description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри

Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод

Всі авторські статті >>