Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням
Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .
Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп
У ході проекту було автоматизовано такі блоки внутрішньогосподарської діяльності банку: договірна діяльність, закупівельна діяльність, блок оплати та блок обліку майна.
Для збереження документів використовується підсистема внутрішніх документів та використання додаткових реквізитів, які дозволяють гнучко налаштовувати документи.
Типовий огляд інформації за документом був оптимізован таким чином, щоб дозволити дозволяє адміністратору налаштовувати індивідуальні макети огляду за допомогою HTML та CSS.
Для збереження файлів документів використовуються сторонні сховища.
Договірна діяльність.
Особливістю блоку договорів є накладання кваліфікованонго ЕЦП, інтеграція з сервісом Вчасно та інтеграція з обліковою системою.
Виконано налаштування документів та процесів погодження та підписання договорів, додаткових угод, специфікацій.
Процесс погодження автоматизован від подання проекту договору до його повного підпису за допомогою ЕЦП з наступним зберіганням підписаного документа.
Закупівельна діяльність
Особливістю блоку закупівель є автоматизація використання великої кількості різних видів документів для забезпечення процесів закупівлі і тендерних процедур, реалізована інтеграція з майданчиком Smarttender.biz.
Блок оплати та майна.
Автоматизовані процеси супроводу обліка майна, взаєморазрухунків з постачальниками, погодження та затвердження платежів.
Особливістю є інтеграція системи з внітрішніми системаи обліку банка та сервісом Opendatabot.
Реалізована безшовна двостороння інтеграція з БАС:Бухгалтерія довідників та документів та подсистема яка дозволяє адміністратору робити налаштування правил обміну для різних видів документа в режимі корстувача без використання конфігуратора. Із Бухгалтерії можливо відкрити відповідний документ в Документообігу та отримати посиланню на структури підпорядкованості документів та пов'язаних з документом процесів.
Інтеграція з Вчасно
Інтеграція відбувається згідно з можливостями API сервісу "Вчасно".
Розроблено функціонал:
Інтеграція зі Smarttender.biz
Інтеграція відбувається згідно з можливостями API сервісу "Smarttender".
Розроблено функціонал:
Інтеграція з Opendatabot
Інтеграція відбувається згідно з можливостями API сервісу "Opendatabot".
Реалізовано отримання даних контрагента із сервіса та створення нової картки контрагента в Документообігу та Бухгалтерії. Виконати запит на створення нового контрагента можна з Документообігу. Виконати запит на створення документа можливо як з Бухгалтерії так і з Документообігу.
Також раніще для банка ПУМБ нашими спеціалістами було здійснено впровадження системи BAS Бухгалтерія, з деталями якого можна ознайомитись на нашому сайті
Якщо у Вас є питання, з нами просто ЗВ'ЯЗАТИСЯ
description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри
Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод