Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням
Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .
Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп
Дата: Травень 2020
У ході проекту було автоматизовано такі підсистеми внутрішньогосподарської діяльності банку:
Планування витрати коштів за підрозділами та статтями
Підсистема дозволяє планувати та контролювати витрати коштів. Вирішує такі завдання:
Управління забезпеченням
Бізнес-процес починається з формування заявок постачальнику.
У документі користувач вказує всю аналітику гаданої закупівлі, маючи можливість візуально в режимі онлайн аналізувати залишки лімітів кошторису.
Реалізовано розмежування відповідальності працівників: документ можна затвердити, відхилити, скасувати затвердження чи відхилення. Ці дії виконуються різними користувачами з наявними правами.
Для автоматизації процесів регулярних закупівель та платежів реалізовано автоматичне створення заявок на оплату та актів виконаних робіт регламентним завданням. Налаштування розкладів може виконуватись індивідуально для кожного договору.
Облік майна банку
Облік основних засобів та нематеріальних активів ведеться у підсистемі “Основні засоби”.
Об'єкти основних засобів та нематеріальних активів ведуться в одному довіднику “Основні засоби та НМА”, а рухи відображаються документами типової підсистеми “Основні засоби”.
Таке рішення дозволило використовувати однакову методологію розрахунку амортизації як основних засобів, так нематеріальних активів.
Для зручності обробки прибуткових накладних за необоротними активами, для користувачів управління майном розроблено "Помічник створення ОС та НМА". Помічник дозволяє виконати масове створення об'єктів, заповнити серійні (заводські) номери, а також ввести в експлуатацію з автоматичним заповненням усіх полів документа.
Також розташування об'єктів додатково можуть уточнюватися більш детальною інформацією про їхнє місцезнаходження (наприклад, конкретна кімната, адреса будівлі) у довіднику Приміщень.
Основні кошти та НМА можуть бути закріплені як за співробітниками банку, так і позаштатними особами. Для того щоб розуміти, в якому статусі знаходиться відповідальна особа, за якою числяться об'єкти, реалізовано візуальний контроль статусу в документах руху майна, таких як "Введення в експлуатацію ОЗ" та "Переміщення ОЗ".
Для того щоб відповідальні особи мали актуальну інформацію про те, які об'єкти за ними числяться, а також для індивідуального контролю, розроблено функціонал із розсилки звітів. За розкладом відповідальні особи отримують на свою електронну адресу звіт, в якому міститься список закріпленого за ними майна.
Інвентаризація майна загалом у всіх відділеннях проводиться з допомогою ТСД. За допомогою розробленого мобільного додатка виконується завантаження підготовлених відомостей із 1С:Бухгалтерія для України до терміналу збору даних. Після завершення інвентаризації результати передаються назад до програми.
Крім цього інвентаризацію можна проводити і за допомогою смартфона з ОС Android через мобільний додаток. У цьому випадку сканування штрих-кодів виконується камерою телефону.
Також для клієнта ПУМБ нашими спеціалістами було здійснено впровадження системи Документообігу, з деталями якого можна ознайомитись на нашому сайті
description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри
Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод