menu

description Сервіс Діловод або Dilovod - український онлайн сервіс для ведення бухгалтерського та оперативного обліку.

Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням

description Хорошоп - створи свій інтернет-магазин швидко і легко

Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .

Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп

description Хорошоп - якісна заміна Бітрикс24

Облік спецодягу в 1С:Підприємство ᐈ Замовити доопрацювання 1С:Підприємство ⋆ IT-компанія Розумний кубик Система обліку спецодягу в 1С:Підприємство “Управління виробничим підприємством для України”, 1С:Підприємство “Управління торговим підприємством для України” ➥ IT-компанія Розумний кубик ✔️ Багаторічний досвід ✔️ Якість роботи✔️ Задоволені клієнти 1С:Підприємство, 1С:Підприємство, опис, підсистеми, автоматизація, впровадження УПП, 1С, АСУ, комплексна ERP

Підсистема “Нормування спецодягу та засобів індивідуального захисту”

Дата: Квітень 2020


Підсистема є доповненням до типової підсистеми “Спецодяг та спецоснащення (МШП та малоцінні необоротні активи)”. Підсистема забезпечує повноцінний облік спецодягу та засобів індивідуального захисту (ЗІЗ). Доопрацювання сумісне зі конфігураціями: 1С:Підприємство “Управління виробничим підприємством для України, редакція 1.3”, 1С:Підприємство “Управління торговим підприємством для України, редакція 1.2”.

Підсистема “Нормування спецодягу та засобів індивідуального захисту” комплексно вирішує такі завдання на підприємстві:

  1. індивідуальний облік потреб у спецодязі та ЗІЗ щодо кожного працівника (плановий перелік), у тому числі в розрізі характеристик (розмірів);
  2. планування закупівель з урахуванням фактичної наявності спецодягу та ЗІЗ у працівника та закріпленого планового переліку спецодягу та ЗІЗ за кожним працівником;
  3. порівняння показників: введені потреби по працівникам, фактичне наявність спецодягу в працівників, залишки на складах, скільки заплановано закупівлю.

Короткий опис доопрацювання

Підсистема “Нормування спецодягу та ЗІЗ” включає наступні документи та звіт:

  • документ "Норма видачі спецодягу та ЗІЗ";
  • Документ “Потреба малоцінки по працівникам”;
  • звіт “План-фактний аналіз спецодягу та ЗІЗ”.

У документі “Норма видачі спецодягу та ЗІЗ за посадами” фіксується перелік МШП для конкретної посади у підрозділі із зазначенням терміну експлуатації у місяцях.
Дата документу означає місяць, із якого діє норма.
Для зручності користувачів під час проведення виконується перевірка заповнення нормативного терміну експлуатації.

У документі “Потреба малоцінки по працівникам” фіксується потреба спецодягу та ЗІЗ щодо кожного працівника підрозділу, у тому числі з урахуванням характеристик (розмірів).

Потреба формується на дату документа.
У верхній табличній частині "МОЛ" задається перелік працівників, яким необхідно призначити плановану потребу в спецодязі та ЗІЗ.
У нижній табличній частині “Спецодяг та ЗІЗ” для кожного працівника задається перелік спецодягу та ЗІЗ, характеристика (розмір), запланована кількість.
Табличну частину можна заповнити як вручну, так і скористатися автозаповненням за кнопкою "Заповнити".

Автозаповнення реалізовано у двох варіантах:

  • Заповнення МШП за нормами по працівнику;
  • Заповнення МШП за нормами по всіх працівниках.

При заповненні табличної частини "Спецодяг та ЗІЗ" переліком спецодягу за нормами по працівнику або за всіма працівниками видається службове повідомлення з інформацією, за якими посадами не зареєстровано норму документом "Норма видачі спецодягу та ЗІЗ за посадами".
Також для зручності користувачів для розмірного спецодягу кольором виділено комірку, яку потрібно заповнити. Під час проведення виконується перевірка заповнення цього реквізиту.

За допомогою звіту “План-фактний аналіз наявності спецодягу та ЗІЗ” можна порівняти чотири показники:

  • Введену потребу по працівникам;
  • фактична наявність спецодягу у працівників;
  • залишок на складі;
  • Скільки заплановано до закупівлі.
  • формування звіту.

Період звіту = дата, на яку вибираються залишки на складі, потреба по працівникам та фактичні залишки спецодягу та ЗІЗ у працівника.
У табличній частині “Дані звіту” можна вказати сценарій планування із закупівлі та вказати дату планування (з…по).

Реалізовано використання даних підсистеми “Нормування спецодягу та ЗІЗ” в інших суміжних підсистемах:

  • Підсистема фактичного обліку спецодягу та ЗІЗ: у документі “Передача матеріалів в експлуатацію” додано автозаповнення колонок “Термін експлуатації”, “Кількість”. Заповнення виконується після вибору номенклатури, характеристики, працівника у табличній частині документа.
  • Підсистема планування закупівель: у Помічнику планування додано стратегії розрахунку “Залишки малоцінки в експлуатації”, “Потреба працівників”. Стратегія розрахунку "Залишки малоцінки в експлуатації" - вибираються залишки спецодягу та ЗІЗ у наявність у працівника. Стратегія розрахунку “Потреба по працівникам” - вибирається спецодяг і ЗІЗ, яких немає у фактичному наявності в працівника, але потреби працівника.

description Цикл статей з оглядом українського онлайн-сервісу для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності Dilovod

description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри

Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод

Всі авторські статті >>