menu

description Сервіс Діловод або Dilovod - український онлайн сервіс для ведення бухгалтерського та оперативного обліку.

Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням

description Хорошоп - створи свій інтернет-магазин швидко і легко

Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .

Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп

description Хорошоп - якісна заміна Бітрикс24

Налаштування моніторингу цільових показників у BAS ERP та Управління торгівлею ⋆ IT-компанія Розумний кубик Детальна стаття з прикладом, як налаштувати моніторинг цільових показників у BAS ERP та Управління торгівлею (УТ), 1С:Підприємство, на сайті ➥ kubik.com.ua BAS, ERP, УТ, моніторинг цілей, 1С, enterprise

Налаштування моніторингу цільових показників діяльності у BAS ERP та Управління торгівлею

2020-04 автор: Альбіна Белякова


Робоче місце "Моніторинг цільових показників" дозволяє керівнику підприємства/підрозділу контролювати основні показники діяльності підприємства, стежити за виконанням встановлених цілей та планів в одному місці без необхідності будувати окремі звіти.

У цій статті ми докладно розглянемо можливості Моніторингу цільових показників конфігурації [BAS ERP] (/bas/erp/) на конкретному прикладі і зробимо всі необхідні налаштування. Механізм моніторингу також є у конфігурації BAS Управління торгівлею та BAS Комплексне управління підприємством, принцип налаштування моніторингу буде таким самим.
Отже, завдання. У нас торгове підприємство має два напрямки діяльності: оптова та роздрібна торгівля.
Для кожного напряму діяльності встановлено цілі за обсягом продажів на квартал, квартальний план деталізується за місяцями.
Для роздрібного спрямування встановлено квартальний план обсягу продажу на рівні 1000000 грн. В оптовому напрямку кожному менеджеру встановлено квартальний план 750 000 грн.

Виконання планових обсягів продажу:

  • у роздрібному напрямку забезпечують чотири магазини, які виділені як окремі підрозділи;
  • в оптовому напрямку - три менеджери оптових продажів.

Керівнику підприємства необхідно при вході до інформаційної бази та у вигляді щоденного листа на електронну пошту оперативно отримувати інформацію про рівень продажу за кожним напрямом діяльності, контролювати виконання планів продажу, а також отримувати інформацію про залишки коштів у касах, на рахунках у банках, загальному рівні дебіторську заборгованість покупців. Кожен відповідальний менеджер має бачити свої дані про досягнення поставленої мети за обсягом продажів.

Після виконання всіх необхідних налаштувань у вікні Монітора цільових показників можна побачити інформацію:

  • про рівень продажу та досягнення поставлених цілей у роздрібному та оптовому напрямку:

  • про рівень продажів у кожному магазині:


  • про рівень продажів по кожному менеджеру:

  • про залишки готівкових та безготівкових коштів:

  • про суми дебіторської заборгованості клієнтів:

  • кожен менеджер може бачити лише доступні йому дані у Моніторингу цільових показників:

Примітка: при наведенні мишки на відповідну лінію графіка можна побачити точну цифру фактичного обсягу продажу (блакитну лінію) та встановлене цільове значення (зелена лінія):


Дані про виручку можна розшифрувати за необхідності звітом “Валовий прибуток підприємства” та розшифрувати показники, що впливають на рівень обсягу продажів за роздрібним/оптовим напрямком:


Для вирішення описаного вище завдання необхідно виконати налаштування відповідних варіантів аналізу цільових показників у розділі “Фінансовий результат та контролінг”.
Для отримання даних про обсяг продажу та контролю виконання плану в оптовому та роздрібному напрямку виконаємо налаштування варіантів аналізу для контрольованого цільового показника "Зростання валового прибутку".

У картці Варіанту аналізу заповнюємо реквізити відповідно до прийнятих на підприємствах правил контролю виконання планів обсягу продажу. У прикладі план встановлюється загалом квартал з деталізацією по місяцях - відповідним чином заповнюємо реквізити “Період”, “Періодичність розрахунку”.
У реквізиті "Метод розрахунку значень" вказуємо "Сума наростаючим підсумком" для можливості контролю досягнення поставленої мети за квартал з деталізацією по місяцях.
Для того, щоб виділити продаж в роздріб, потрібно в налаштуваннях відбору перерахувати підрозділи, які відносяться до роздрібу:

Далі необхідно вказати цільові значення обсягів продажів, які потрібно досягти.
Мета за обсягом виручки на квартал для роздрібної торгівлі 1 000 000 грн. Вкажемо для кожного місяця в кварталі планову суму наростаючим підсумком та допустимі граничні відхилення від поставленої мети:

Аналогічним способом виконуються налаштування варіанта аналізу цільового показника оптового напрями.

Для більш детального аналізу даних по кожному магазину та менеджеру необхідно виконати окремі налаштування варіантів аналізу для цільового показника "Зростання виручки", який підпорядкований вищому цільовому показнику "Зростання валового прибутку":

Налаштування виконуються також, як було описано вище, за винятком того, що в налаштуваннях відбору відповідного варіанту аналізу необхідно вказати конкретний магазин - підрозділ (для роздрібного спрямування), менеджера (для оптового спрямування):

Доступні для користувача варіанти аналізу цільових показників відображаються у вікні “Монітор цільових показників”.
Налаштування доступу можна виконати з картки варіанта аналізу:

А також налаштування доступу можна виконати у спеціалізованому робочому місці "Налаштування доступності варіантів аналізу", де для кожного користувача окремо включається доступ до варіантів аналізу потрібних цільових показників.

Для можливості перегляду даних у Моніторі цільових показників, користувачеві необхідно налаштувати права – включити роль “Розділ звітів та моніторинг цільових показників”.

description Цикл статей з оглядом українського онлайн-сервісу для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності Dilovod

description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри

Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод

Всі авторські статті >>