Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням
Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .
Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп
2023-02 автор: Шабаліна Олександра
KeyCRM - CRM система українського виробника, створена для автоматизації продажів в інтернеті та на маркетплейс. Сервіс орієнтован на на малий та середній бізнес.
Ідеально підійде для автоматизації обліку декількох інтернет-магазинів на різних платформах. Сервіс дозволяє керувати усіма магазинами з єдиної CRM-системи для e-commerce.
Користувачі програмного забезпечення 1С:Підприємство "Управління торгівлею", BAS "Управління торгівлею" можуть розглянути систему як альтернативний інструмент для ведення обліку та переходу з систем 1С на KeyCRM.
Система проста у використанні не потребує впровадження та доробок. Для старту достатньо зареєструватися за посиланням.
Вартість базового тарифу 19$ в місяць.
Автоматизації та інтеграції доступні відразу після підключення.
KeyCRM дозволяє підключити всі магазини, та керувати замовленнями з одного зручного вікна.
Маркетплейси: Etsy, eBay, Amazon, Rozetka, Prom
Хмарні інтернет-магазини: Shopify, Tilda, Хорошоп
Інтернет-магазини CMS: WooCommerce, Opencart, Magento, Prestashop, CS-Cart, Okay CMS, Simpla
Інтеграції з маркетплейсами оплачуються окремо. Інші модулі входять до базового тарифу.
Завдяки інтеграції з відомими банками та платіжними системами в CRM ви зможете бачити всі платежі, що надходять на ваші рахунки, прямо у вікні KeyCRM.
Для підключенні доступні сервіси:
А також банки:
В систему можна підключити будь-яку кількість складів та надати доступ співробітникам різних підрозділів. В KeyCRM ведеться облік залишків товарів та руху товарів: резерв, автосписання, оприбуткування, із синхронізацією "склад-магазин".
KeyCRM використовує артикул для ідентифікації товару, який потрібно списати. Для цього товар з таким артикулом повинен бути створений на складі.
Всі замовлення, що надходять з маркетплейсів, інтернет-магазинів, автоматично списують залишки, якщо серед їхніх товарів є обрані артикули.
KeyCRM працює з поштовими службами та відправками в єдиному вікні. Для будь-якого магазину можна використовувати плагіни по роботі з поштовими сервісами. Користувачам KeyCRM доступна автоматизація роботи з такими операторами як Укрпошта, Justin, USPS, DHL, UPS, FedEx, та посередниками WesternBid, SellerOnline, SkladUSA, HandmadeHub.
Дані із замовлення потрапляють до оптимізованих форм відправлення, ТТН генерується автоматично, трекінг номер йде на маркетплейс. Доступне створення та друк документів (наліпок) у пару кліків із шаблонів.
Статуси доставки дозволяють відстежувати посилку прямо в KeyCRM, і сповіщати покупця у смс. Повна історія трекінгу доступна на сторінці замовлення.
Для зручного пошуку та обліку товарів реалізована робота зі сканером та штрихкодами.
Гнучка система налаштування прав користувача дозволяє призначати ролі співробітникам та відкривати доступ до необхідних модулів та розділи KeyCRM.
KeyCRM зберігає історію всього, що відбувається в системі, ви можете підняти її та побачити: хто, коли та які дані вносив, редагував, стирав, щоб проаналізувати робочу ситуацію чи вирішити проблемний момент із співробітниками.
Система проста у використанні не потребує впровадження та доробок. Для старту достатньо зареєструватися за посиланням.
Вартість базового тарифу 19$ в місяць.
Якщо Вас цівавить біль детальна інформація, з нами просто ЗВ'ЯЗАТИСЯ
description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри
Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод