menu

description Сервіс Діловод або Dilovod - український онлайн сервіс для ведення бухгалтерського та оперативного обліку.

Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням

description Хорошоп - створи свій інтернет-магазин швидко і легко

Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .

Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп

description Хорошоп - якісна заміна Бітрикс24

Key CRM - CRM система для автоматизації продажів в інтернеті. Poster – готове рішення для автоматизації невеликого ресторану, кафе, бару, кав'ярні, ресторанного бізнесу. ➥ kubik.com.ua Poster - готове рішення для автоматизації невеликого ресторану, кафе, бару, кав'ярні, ресторанного бізнесу., Аналоги 1с, аналоги 1с

KeyCRM - CRM система для автоматизації продажів в інтернеті

2023-02 автор: Шабаліна Олександра


KeyCRM - CRM система українського виробника, створена для автоматизації продажів в інтернеті та на маркетплейс. Сервіс орієнтован на на малий та середній бізнес.

Ідеально підійде для автоматизації обліку декількох інтернет-магазинів на різних платформах. Сервіс дозволяє керувати усіма магазинами з єдиної CRM-системи для e-commerce.

Основні можливості системи:

  • Взаємодія з клієнтами,
  • Торгівля та склад,
  • Автоматизація продажів.

Користувачі програмного забезпечення 1С:Підприємство "Управління торгівлею", BAS "Управління торгівлею" можуть розглянути систему як альтернативний інструмент для ведення обліку та переходу з систем 1С на KeyCRM.

Система проста у використанні не потребує впровадження та доробок. Для старту достатньо зареєструватися за посиланням.
Вартість базового тарифу 19$ в місяць.

Автоматизації та інтеграції доступні відразу після підключення.

Модулі системи:

  • Управління замовленнями
  • База клієнтів
  • Складський облік
    • синхронізація залишків
    • резерв та автосписання товару
    • кілька складів
    • історія переміщення товару
  • Автоматизація доставки
  • Управління товарами (Артикули та штрих-коди, Властивості)
  • Система ролей користувачів
  • Звіти та аналітика
    • по менеджерам
    • по магазинам
    • по товарах
    • по покупцям
  • Єдиний канал спілкування із клієнтом
  • Контроль роботи працівників

Інтеграції

KeyCRM дозволяє підключити всі магазини, та керувати замовленнями з одного зручного вікна.

Маркетплейси: Etsy, eBay, Amazon, Rozetka, Prom
Хмарні інтернет-магазини: Shopify, Tilda, Хорошоп
Інтернет-магазини CMS: WooCommerce, Opencart, Magento, Prestashop, CS-Cart, Okay CMS, Simpla

Інтеграції з маркетплейсами оплачуються окремо. Інші модулі входять до базового тарифу.

Завдяки інтеграції з відомими банками та платіжними системами в CRM ви зможете бачити всі платежі, що надходять на ваші рахунки, прямо у вікні KeyCRM.

Для підключенні доступні сервіси:

  • СРМ WayForPay;
  • CRM LiqPay;
  • ERP для Fondy;
  • СRM для WesternBid;
  • ЦРМ для SkladUSA;
  • CRM для SellerOnline;

А також банки:

  • ЦРМ для ПриватБанк/Приват24 – юридичні та фізичні картки
  • Облік платежів Monobank.

Складський облік

В систему можна підключити будь-яку кількість складів та надати доступ співробітникам різних підрозділів. В KeyCRM ведеться облік залишків товарів та руху товарів: резерв, автосписання, оприбуткування, із синхронізацією "склад-магазин".

KeyCRM використовує артикул для ідентифікації товару, який потрібно списати. Для цього товар з таким артикулом повинен бути створений на складі.

Всі замовлення, що надходять з маркетплейсів, інтернет-магазинів, автоматично списують залишки, якщо серед їхніх товарів є обрані артикули.

Автоматизація доставки

KeyCRM працює з поштовими службами та відправками в єдиному вікні. Для будь-якого магазину можна використовувати плагіни по роботі з поштовими сервісами. Користувачам KeyCRM доступна автоматизація роботи з такими операторами як Укрпошта, Justin, USPS, DHL, UPS, FedEx, та посередниками WesternBid, SellerOnline, SkladUSA, HandmadeHub.

Дані із замовлення потрапляють до оптимізованих форм відправлення, ТТН генерується автоматично, трекінг номер йде на маркетплейс. Доступне створення та друк документів (наліпок) у пару кліків із шаблонів.

Статуси доставки дозволяють відстежувати посилку прямо в KeyCRM, і сповіщати покупця у смс. Повна історія трекінгу доступна на сторінці замовлення.

Для зручного пошуку та обліку товарів реалізована робота зі сканером та штрихкодами.

Ролі і права доступу

Гнучка система налаштування прав користувача дозволяє призначати ролі співробітникам та відкривати доступ до необхідних модулів та розділи KeyCRM.

KeyCRM зберігає історію всього, що відбувається в системі, ви можете підняти її та побачити: хто, коли та які дані вносив, редагував, стирав, щоб проаналізувати робочу ситуацію чи вирішити проблемний момент із співробітниками.

Ми рекомендуємо сервіс компаніям які відповідають наступним крітерями:

  • Вид діяльності: Торгівля за кордон, Маркетплейс-торгівля, Instagram-продажі, Інтернет-магазини, Дропшипінг, Товарні (CPA) мережі.
  • Кількість співробітників до 200.
  • Кількість користувачів до 10.

Система проста у використанні не потребує впровадження та доробок. Для старту достатньо зареєструватися за посиланням.
Вартість базового тарифу 19$ в місяць.

Якщо Вас цівавить біль детальна інформація, з нами просто ЗВ'ЯЗАТИСЯ

description Цикл статей з оглядом українського онлайн-сервісу для ведення управлінського, бухгалтерського обліку та складання звітності Dilovod

description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри

Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод

Всі авторські статті >>