Сервіс розрахован на малий та середній бізнес.
Загальний огляд сервісу на нашому сайті за посиланням
Хорошоп - українська платформа швидкого та зрозумілого запуску інтернет-магазинів.
Щоб отримати нашу консультацію у подальшій роботі з платформою, зареєструйтесь за посиланням .
Наш власний досвід переходу з Бітрікс на Хорошоп
У ході проекту було розроблено нову методологію виробничого обліку та виконано доопрацювання, що дозволяють детально враховувати роботу гірничого обладнання та розраховувати собівартість робіт обладнання.
Автоматизовано облікові процеси цехових диспетчерів у частині рознесення колійних листів самоскидів, екскаваторів, тепловозів та решти технологічного та допоміжного транспорту та обладнання. Автоматизовано процес розрахунку норм споживання палива за видами робіт. У систему закладено формули для розрахунку норм споживання всіх видів транспорту та обладнання, що використовується на підприємстві (кар'єрних самоскидів Белаз, екскаваторів, тепловозів, бульдозерів, тракторів та ін.)
Повністю реалізовано специфіку гірничодобувної галузі. Проект має не лише технічну, а й велику методологічну та консалтингову складову. Передбачається методика, закладена на даному об'єкті, застосувати на інших підприємствах холдингу.
В інформаційній системі цілодобово працюють усі служби підприємства. В результаті виконання проекту підприємство отримало єдину систему обліку, в якій працюють склади, виробничо-диспетчерська служба, відділ технічного контролю, планово-економічний відділ, відділ постачання, збуту, тендерний відділ, фінансовий відділ, бухгалтерія, відділ кадрів, юридичний відділ. Система покрила усі основні облікові процеси підприємства. В результаті проекту підвищилася швидкість та якість обробки дорожніх листів, що вплинуло на достовірність даних для детального аналізу витрат підприємства. Внаслідок автоматизації функцій документообігу, що стосуються договірної роботи, скоротилися терміни та підвищилася прозорість узгодження договорів, специфікацій, додаткових угод, заявок на оплату.
Співробітники фінансової, юридичної служб та відділу постачання отримали можливість централізовано зберігати та погоджувати супровідну документацію, відмовитися від використання електронної пошти та паперового документообігу за погодженням усередині підприємства. Забезпечено оперативний складський облік, всі операції з приходу та витрати ТМЦ виконуються оперативно. Автоматизовано процес збору інформації з кожного підрозділу підприємства з метою планування потреби ТМЦ та послуг сторонніх організацій. Внаслідок цього автоматизовано формування планів закупівель ТМЦ з урахуванням планових потреб та залишків ТМЦ на складах. На основі цих планів тендерний відділ проводить у системі всі етапи тендеру – від збору пропозицій постачальників до видачі тендерної рекомендації.
На території підприємства знаходиться склад ПММ. Особливістю підприємства є великі обсяги споживання палива, що вимагає враховувати паливо за вагою та обсягом, як на нафтобазах та АЗС. У системі виконано доопрацювання з розширеного обліку палива, для забезпечення можливості оперативного обліку палива за обсягом та вагою в системі щоденно фіксується показник густини палива.
description Огляд сервісу
description Огляд складського обліку
description Огляд обліку торгівельного підприємства
description Огляд обліку виробничих витрат і випуску готової продукції (робіт, послуг)
description Заробітна плата та кадри
Наш власний досвід переходу з BAS на Діловод